1 Ocak 2014 Çarşamba

2014 İYİLİĞİN VE HOŞGÖRÜNÜN YILI OLSUN

  Güzeliyle  kötüsüyle yılların  ne kadar  hızlı  geçtiğini  geriye bakınca  anlıyor insan. 2014'e girerken 2013'e baktım  ben de, yaşarken güzelliklerini  fark etmediğimiz  minik detaylar asıl akıllarda kalanlar olabilir diye düşündüm.
  Kilis'teki ilk yılbaşımızda  arkadaşlarmın  yüzlerini güldürecek  minik minik  hediyeler hazırladım. Her biri birbirinden berbat  dikişlerle  mutfak havluları :) (yeni öğreniyorum, düzelecek birgün), geçen sene Kübra Hanım'dan  aldığım  keçelerle  yaptığım  bardak  altlıkları,  kalpli süsler,  çocuklar için  şekerleme  keseleri, kumbaralar ve balonlar.. Elbette bunların yanı sıra,  birbirinden  leziz  pasta  böreklerle  hazırlanan  soframız  ve   bu  güzellikleri  paylaşmaktan  keyif  alınan  dostlar..

  Maksat muhabbet olsun, yeniyıla  yüzlerimiz  gülerek  girelim ki  öyle  devam etsin.  Canım arkadaşlarım güle güle  kullansınlar :)

  Ve tabiki tüm güzel dileklerinizi gerçekleştirecek  gücünüz ve şansınız  yanınızda olsun.
  Mutlu Yıllar...


Hiç yorum yok: