7 Aralık 2009 Pazartesi


2 yorum:

ÖzdenAk dedi ki...

Çok şey geçiyor aklımdan ama yazmak o kadar zor ki. En son dün internette Tokat'taki şehitlerimizi gördüm. haberleri açamadım akşam. Son beş senemi Tokat'ta geçirmiştim. Orada terörün bittiğini düşünürken bu olay oldu. Şimdi Van'dayız. Bazı hafta sonları dışarı çıkmıyoruz. Ama hafta içi işe gitmek için gidiyoruz mecburen. İnşallah günün birinde bu güzel ülkemizde herkes huzur ve mutluluk içinde yaşar.

SEMYIL dedi ki...

duyarlılığını takdir ediyorum boncuk hanım. özden hanımın dediği
gibi çok şey geliyor aklıma ama yutkunuyorum. ve ben de inşallah günün birinde diyorum.:)))

bu arada blogumuza uğramışsınız. ben de aynen bazen yazı yazmak gelmiyor içimden sadece okuyorum.
ama yorumları okuyunca da hoşuma gidiyor. o yüzden de bu adetimden vazgeçmeye kararlıyım. bakalım ne kadar uygulayabilirim:)))
sevgiler.:)( şimdi de iade-i ziyaret gibi oldu ) ama napiimmm
içimden geldi.buradan cevap yazmak.