6 Ekim 2009 Salı

Değerlendirme - Kumaş Boyama

Geçen hafta sonu GEST teydik. Piknik yaptık ve güzel bir günün ardından lojmanda oturan arkadaşların evine çaya gittik. Arkadaşım Didem 'in ne kadar becerikli olduğunu keşfettim. Evinde hem kendine ait hem de annesinin evvelden yaptığı işlere baktım. Bir ikisini de sizlerle paylaşmak istedim. Bu el boyaması örtü annesinin eseri. İpek üzerine boyanmış. Ve çok temiz çalışılmış.




Ama asıl sizlere göstermek istediğim bu aşağıda resimlerini gördüğünüz cici perdeler. Onlar aslında perde değil. :) Didem oğlunun bebek yatağının kenarlığını alıp , biraz süsleyip, üzerine beyaz kurdeleden şeritler hazırlayıp düğme geçirerek , ve tuhafiyeden alınan minik güllerle öndeki tül katını şekilli yukarı toplayıp ,kullanılmayan bir eşyasını değerlendirmiş. Çok da başarılı olmuş ne dersiniz?



4 yorum:

♥eylulbahcesi♥ dedi ki...

Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.
Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağım
Etkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.
Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle...
iletişim adresim...♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥

banuca dedi ki...

Sayfanı yeni izlemeye başlıyorum, ilk hoşuma giden şey şu yan taraftaki "boş boş durmayın bi işe yarayın" oldu, herkez birşeyler yapabilir değil mi, boş boş oturanlara, tüketicilere güzel bir laf olmuş ama onlar bunu görmezler ki, buralara gelmezler ki...

BONCUK HANIM dedi ki...

banuca önce hoşgeldin demek isterim bloguma:) evet çok haklısın, gerçekten de boş duran ve aslında tembel tembel oturup gezmekten , televizyon izlemekten, meziyetlerinin bile farkına varamamış bir çok insan var. hayatta sadece tükeciti değil üretici de olmak gerekiyor. kimse için değilse de kendimiz için ve bu ülke için bunu yapmak zorundayız diye düşünüyorum.

eylülbahçesi@ bu tarz etkinlikler çevremde hep görmek istediğim şeyler. tabiiki elimden geleni yaparak destek olmaya çalışırım.

sevgiler :)

knittedtoys dedi ki...

kumaş boyalarınız çok harika olmuş

isme özel çocuk kitapları :
http://dombilikitap.blogspot.com