14 Nisan 2009 Salı

Gecikmiş Blog Ödülü Yazısı


AKLILLI BLOGER ÖDÜLÜ
Sevgili arkadaşlarımın bana blog ödülünü vermelerinin üzerinden nerdeyse 1 hafta geçti sanıyorum. Elimde olmayan sebeplerden dolayı bu kadar gecikmeli olsa da, bana sunan arkadaşlarım ratatoule, örgüeli , yaprakengin, selmatozan ve dilevser arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

Bu ödülün kuralları varmış.Bu kurallar:
1-) Ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.

2-) Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek

3-) Bu ödülü verdiğin kişilerin linkini vermek

Bu kurallara uygun şekilde hareket etmek üzere, ben de nurhan hanımcıma ve sibella ya takdim ediyorum.

4 yorum:

Sibella dedi ki...

Geldim Ayfercim, kusura bakma biraz gecikmeli oldu :) Ben Bodrum'a dönüş yaptım da tekrar, yoğunluktan bir türlü gelememiştim. Çoook teşekkürler, en kısa zamanda blogumda da paylaşmaya çalışıcam :)

dilevser dedi ki...

ödülün hayırlı uğurlu olsun :) e bi de mim lazım sana o zaman değil mi? o da benden olsun :) bloğumda canım.. :))

tasarım mekani dedi ki...

Odulunuz hayirli olsun.. Basarilar diliyorum.. slmlar, medinem

saniye dedi ki...

elim sende etkinliğindeki mesjını gördüm sadece iki el ulaştığını yazmışsın ayça ve bilun diye ben elimi göndermiştim sana ulaştı diye biliyorum yanlış mı? biliyorum bilgilendirirsen sevinirim saniyeshandcraft.blogspot.com