19 Şubat 2009 Perşembe

Alüminyum Folyo Duvar Süsleri





Çanakkale Halk Eğitim Merkezi Elsanatları kursunda Sabiha' hocamdan öğrenmiştim folyo çalışmasını. Tabii bu 10 yıl önceydi ve o zamanlar folyo furyası yeni çıkmıştı. Yaptıklarımızı herkes gümüş sanıyordu:))) Biz de gururlana gururlana gösteriyorduk tabii.
Şimdi artık çok yaygın ve neredeyse bilmeyen yok bu malzemeyi. Bunlar da kendi yaptığım ve zamanında ççoookkk kermeslere ve hediye olarak sağa sola dağıttığım, folyo duvar süslerinden elimde kalanlar.




9 yorum:

Yelda dedi ki...

Canım valla çok güzel olmuş
ellerine sağlık gerçekten gümüş gibi duruyor.
Gümüşçü müşterilerimiz var
onlar için çiziyorum ben
bilgisayarda desen
istersen gönderebilirim.
Sevgiler canım

BONCUK HANIM dedi ki...

Yelda'cım beğenmene sevindim. Senin kendi çizimlerinse çok sevinirim. Hernekadar şimdi folyo çalışması yapmasamda çizim arşivim var. Elime geçen güzel desenleri saklıyorum. Gün gelip lazım oluyor. Sevgiler benden.

Cocukla Cocuk dedi ki...

harikasınız ellerinize sağlık...

BONCUK HANIM dedi ki...

teşekkürer çocuklaçocuk.

aysece dedi ki...

Çok güzeller, ellerinize sağlık. Ben yakında (yani yakın dediğim 3 ay sonra) Ankara'ya geleceğim. Ankara'da bu folyo için kurslar varmı bilginiz dahilindemi acaba?Elimde malzemelerim var, desenler var çizdim kabarttım ama onun kenarlarını falan nasıl bu hale getiriyorsunuz onu anlayamadım. Neyse fazla vaktinizi almayayım. Paylaşımınız için teşekkürler....

BONCUK HANIM dedi ki...

merhaba ayşece arkadaşım.
ankaradaki kursları bilmiyorum ama bir çok yerde halk eğitim merkezleri var.netten adres alıp semtinize en yakın kurslara bakabilirsiniz.
yapmasıda çok zevkli. madem biyerinden başlamışsınız devam edin bırakmayın.yaptıkça gelişiyor yeni şeyler öğreniyor insan.
beğenmeniz beni mutlu etti.
sevgiler

aysece dedi ki...

Beğenmek ne demek, bayıldım. Sevgiler....

derya dedi ki...

merhabalar ben gazi üniversitesi öğrencisiyim alüminyum folyodan farklı bir ürün yapmak istiyorum duvar süsü harici ve nazarlık yapmam gerekiyo farklı fikirlere ihtiyacım var eğer öneriniz olursa sevinirim saygılar...

Adsız dedi ki...

elinizde çakıl veya bambamın deseni var mi varsa yuklermisiniz cocuklarım için yapmak istiyorum