27 Ocak 2009 Salı

Yüzüklerim

İşte size kendi yaptığım yüzüklerimden birkaç örnek. Yüzük takmayı çokk severim. Hatta takı takmayı seviyorum . Hatta ve hatta takı takmadan dışarı çıkmışsam, ( en azından bi küpe yada minik uçlu bi kolye bile olması lazım) kendimi
tuhaf hissediyorum. Bütün gün aklıma takılıp duruyor. Alışkanlık böyle bişey demekki. Uzun süredir takı malzemelerimi açıp da bişeyler yapamadım ama neyseki zamanında epeyce yapmışım bişeyler. Çınar'cım biraz daha büyüyene kadar sadece basit işlerle uğraşabilir durumdayım. Çocukla iş çok zor çoookkk.





















4 yorum:

DİLEK dedi ki...

hani mimin cevabı:)))

ratatoule dedi ki...

en baştakinin yapımını anlatın lütfen bakmadığım yer kalmaadı

BONCUK HANIM dedi ki...

mavi gül şeklinde olanı soruyorsunuz sanırım ratatule. misinaya kırık boncuk diziyoruz. süzgeçli yüzük aparatının deliklerinden geçirip düğümleye düğümleye, ve ortadan başlayıp etrafına doğru yayılarak dikiyoruz. yani misinayı iğneye eçirerek kullanıyoruz. sonra süzgeçi yüzüğün yuvarlak, parmağa takılan kısmına yine misina yardımıyla monteliyoruz. daha detaylısını başka bir yazıda da anlatmıştım. onu bulayım hemen geliyorum :))

BONCUK HANIM dedi ki...

heh buldum. işte burda resimli anlatımı :)
http://boncukhanim.blogspot.com/2009/03/misinal-gul-yapm-ve-uc-farkl-yere.html