30 Aralık 2008 Salı

Yeni Yıl Hazırlıkları Tamam

























Balonlar ...


















Olmazsa olmazım, yılbaşı ağacım ...
























Televizyon süsü...



















Görkem'li buzdolabı süsü...


















Mumlar ...



















Kar tanesi mumluklar ....


















Bu noel çorapcıklarını da kadife kumaştan basit şekilde kesip , üst beyaz kısmı için eski havlu parçaları kullanarak diktim. Herkes yedi tane fil yada kuş yapıyordu, bende yılbaşına uygun olsun diye, yedi tane noel çorabı yaptım....
























Sağdan soldan tuopladığım küçük çam kozalaklarını kırmızı kumaş boyasıyla boyayıp, uç kısımlarına sim sürdüm. Takı yapmakta kullandığım malzemelerimi açıp içinden uygun bir zincir çıkardım ve kozalakları eşit aralıklarla ,silikonla yapıştırdım. Evde verniğim olmadığı için kozalakların üzerine tırnak cilası sürüp biraz parlattım. Eee evde ne malzeme varsa onu kullanmalıyız dimi?;) Devir tasarruf devri. Birerde küçük fiyonk koydummu oldu bitti....































Bazen evde yaptığımız kutlamalarda sağı solu süslemek isteriz. Koşa koşa gidip marketlerden ,kağıt süsleri kutu kutu evimize taşırız. Duvarlara yapıştırmak için kullandığımız bantlar duvara leke yapar ve sinir bi şekilde orda kalır. Bi de onca para verip aldığımız bu süsler en çok iki kutlamada eve gelen haylaz çocuklar tarafından sökülüp oyuncak edilmek istenir. Misafiri kıramadığımız için , bu gereksiz harekete izin vermek zorunda kalınır.
Ben de oturup düşündüm, ne gerek var böyle muhabbetlere, yeniyıl da geliyor, bu bahaneyle kendi süslerimi kendim hazırlayım dedim.
Önce kumaştan üçgen bayraklar diktim.
Üzerine yine çeşitli desendeki kumaşlara çiçek formu verip, sağından solundan sallanan kurdelalarla renk ve hareketlendirdim.



















Hazırladığım bu üçgen şekilli süsleri bir, şerit kurdelanın üzerine eşit aralıkla diktim.Ve yine başka kutlamalarda da kullanabileceğim , yırtılmayan, bozulmayan,kirlense de makinada yıkanabilen bayrak süslerim hazır oldu.


















HERKESE NİCE YILLAR, MUTLU YARINLAR DİLİYORUM...

ANCAK GAZZE DE YAŞANAN VAHŞETİ VE İSRAİLİN BU ACIMASIZ KATİLLERİNİ DE ESEFLE KINIYORUM.

BU SİYAH KURDELAYI DA BİZLER SICACIK EVİMİZDE RAHATÇA YENİ YILIMIZI KUTLAYIP YARIN İÇİN SEVGİ VE DOSTLUK MESAJLARI VERİRKEN, ORADA ÖLEN VE ACI ÇEKEN İNSANLARIN ,YARINLARINI DÜŞÜNEMEYENLERİN ANISINA BURAYA EKLİYORUM.

Hiç yorum yok: