26 Kasım 2008 Çarşamba

Keçe Ve Kumaş parçacıklarından Neler Yapılabilir?

Eğer sizler de , elsanatlarının her türüyle ilgileniyorsanız , benim gibi maymun iştahlısınız demektir. E böyle olunca da ev çıfıt çarşısı gibi her konuya ilişkin malzemeyle doluyor. Hele bide dikiş makinamı yeni almışım ki... tutmayın beni... Nerdeyse işe yaramanları bırakıp yarayanları bile kesip biçip 'bişey' dikesim var.Ne olduğu da belli değil ama olsun.Herşeyi dikmek istiyorum. Hal böyleyken çocukları da birbirine dikip tek çocuk mu yapsam acaba diye düşünmeye bile başladım :D... Ama bisürü ıvır zıvır dururken onlar biraz beklesin dedim.:D...
Biraz nette dolaşıyordum ki bu siteye rastladım. İşte benim ilacım dedim kendime. Hemen sitedekileri buraya taşıdım . Akşam da kendim yapıcam benzerlerini. Hadi bana da size de kolay gelsin...













































































6 yorum:

Archilemi dedi ki...

Ne kadar cici ve özenli işler bunlar böyle.Kesinlikle ilham verici.Teşekkürler

BONCUK HANIM dedi ki...

Teşekkür ederim Archilemi. Elimden geldiğince özenli işler yapmaya çalışıyorum. Ama bazıları benim kendi yaptığım işler değil. O'nlar içinde kaynak gösteriyorum zaten.İlham almakda işe başlamanın yarısı sayılır bence. Yorumun için tekrar teşekkürler.

nalan dedi ki...

bu siteyi biliyorum yaa ben de yayımlamıştım,unutmuşum.
güzel işler var,yapalım

orgueli dedi ki...

Çok güzeller iyiki yayınladın harikalar, yapınca paylaş bizimle şekercim.

BONCUK HANIM dedi ki...

Zaten ilk işim o oluyor elifcim, teşekkürler

saniyesultan dedi ki...

çok güzel olmuşlar..