22 Kasım 2008 Cumartesi

Gazete Kağıdından Nihale Yapımı

Uzuuuunnca bir aradan sonra nihayet internet sorunum , yeni bir modem almamızla çözüldü. Biliyorum çok ara verdim ama telafi etmeye çalışacağım, söz..
Burda 10 Marifet sitesinden öğrendiğim bir nihale yapımını anlatıcam. Ben evde yapıp denedim, yapım aşamalarını da fotoğraflarla anlattım.Gazete kağıdıyla yapılıyor. (Yada dergi..) Ben birleştirmek için sıcak silikon kullandım ama normal yapıştırıcıyla daha iyi olur. Ben biraz işin kolayına kaçtım. Yapıştırıcıdan daha hızlı kuruyor diye bunu tercih ettim. Şimdi '' silikon tencereye yapışmazmı'' dedğinizi de duyar gibiyim. Şöyle söyleyim , ben ilk tencereyi üzerine koyduğumda yapıştı. Ancak tencere soğuyunca kolayca çıktı ve ikinciye bi daha yapışmadı. Zaten silikon soğukken yapıştığı kaygan ve düz yüzeylerden kolaylıkla ayrılabilen bişey. Bazı fotoğraflar biraz düşük kalitede olduğu için kusura bakmayın. Herzaman beceremiyorum işte.. Yapımı çok basit olan olan bu nihaleyi deneyin bence.































5 yorum:

orgueli dedi ki...

Hoşgeldinnn, ellerine sağlık ne güzel düşünmüşsün.

BONCUK HANIM dedi ki...

saol elifcim, bu yazımı 10 marifetede yazı olarak yolladım ama heniüz yayın kuyruğunda.

DİLEK dedi ki...

ayfer abla çok hoş olmuş ellerine sağlık.... hemencik yapıvermişsin ...

Çiğdem dedi ki...

çok iyi bir fikir,geridönüşüm.Bugün yuvada zaten dergilerle kesip biçip boncuk çalıştık,bu da yapılır...

BONCUK HANIM dedi ki...

Evet eğer bahsttiğin çocuk yuvasıysa çocuklar içinde yapımı kolay ve ev içinde işe yarar bir görevi olan küçük çalışmalardan bu da. Kolay gelsin size.