6 Ekim 2008 Pazartesi

Karton Kutuydu, Kalemlik Oldu

Öncelikle blogumun arkaplanını değiştirdim. Epeydir yapmak istediğim ama nasıl olduğunu bilmediğim bişeydi bu. Tesadüfen Anne Kaz adlı blogu gezerken orada rastladığım bir siteden girip ve birkaç deneme yapıp bu arkaplanları edindim. Ben beğendim inşallah sizde beğenirsiniz....
Bilgisayar masamın üzerinde kalemlik niyetine kullandığım zavallı kupayı artık gerçek amacında kullanma vakti geldi diye düşünüp, kendime biraz daha büyük ve kullanışlı, aynı zamanda da masrafsız bir kalemlik yapmaya karar verdim.


















Çöpe atmaktan son anda dönen uyduruk karton bir kutunun içini eski çocuk tişörtünden kestiğim kumaşla, dışını da yine 8 yıldır kullana kullana delik deşik olmuş bir kot pantolonumun üst kısımlarını kesip yapıştırarak kapladım. Yaşasın yeni kalemliğim...

3 yorum:

orgueli dedi ki...

Harika bir fikir canım ben çok beğendimmm.

BONCUK HANIM dedi ki...

Teşekkür edrim beğenmene sevindim.

Adsız dedi ki...

Nasıl yapıldıgınıda yazsaydin?..?
<(")