9 Ekim 2008 Perşembe

Harika Kırkyama Örnekleri

Bildiğimiz ,alıştığımız kırkyama modellerinin çok dışında, renk ve desen dokularıyla dudak uçuklatacak onlarca modeli birarada ŞU sitede buldum. Linki verdiğim sayfadan geriye doğru ilerlediğinizde tüm modeller karşınıza çıkacak. Ben sadece 4-5 sayfa gidip bu kadarını taşıyabildim.Ancak diğer modellere de bayılacaksınız. Benim gibi yapımını bilmeseniz de yapma öğrenme isteği duyacaksınız. Bu modeller bir harika.










































4 yorum:

Moonless dedi ki...

Bunları nasıl br sabırla yapmışlar, inanılmazlar yaaw.. :)

BONCUK HANIM dedi ki...

Tıpkı bir yağlıboya tablo yapar gibi sabırla çalışmışlar. Ben de bu kadar emek verilip yapılan bişeyi nasıl kullanacaklarını merak ediyorum doğrusu..

Bitki Cadısı dedi ki...

benim favorim en sondaki oldu ama yapamam sanırım o kadar büyük ,elimdeki 10 tane parçayı birleştiremedim daha.

BONCUK HANIM dedi ki...

Kırkyama biliyorsun demek bitki cadısı.Bende artık bi dikiş makinası alma zamanımın geldiğini düşünüyorum.Yapmak isteyipte bu yüzden yapamadığım biçok işim var. Erteleyip erteleyip duruyorum.Biçoğunu da iptal ediyorum. Hoş , alıncada bikenara atarmıyım kullanırmıyım bilemiyorum ama. İnşallah deyim.