2 Eylül 2008 Salı

Sepet Süsledim




Evimdeki sepetlerimi süsledim. Birçok kişi nin evinde nereden geldiğini hiç bilmediği bu hasır sepetlerden vardır. Ve çoğunlukla da içi ıvır zıvır dolu olur. Bende de 3 tane var. Daha önce 2 tanesini süslemiştim.Bu da onlardan biri...
Ve bu diğeri..Çeyiz mağzalarında gördüğümüz fırfırlı gelinlik giymiş gibi görünen klasik sepetlerden hiç hoşlanmıyorum. Tarzı daha değişik ve sade olsun istedim.Üzerinde gördüğünüz süslerin hepsini de sıcak silikonla yapıştırdım. Aşağıdaki resimde de üzeri tül kaplı halini görüyorsunuz.
Bir ara evde onlarca minik içki şişelerim vardı. Bu sepetin içine doldurup, Üzerine de bu tülü örtüp uzun zaman kullandım. Ancak biz çok fazla taşındığımız için o şişelerin hepsi biyerlerde kaldı. Sepetim şimdilik boş duruyor.

Hiç yorum yok: