3 Eylül 2008 Çarşamba

Ben Sobe'yi Yeni Öğrendim

Bloglar arası SOBE mevsimi varmış. Nalan Hanımcım dan öğrenmiş oldum bende.Birkaç blog gezerek nasıl yapıldığına baktım. Şimdi SOBE sırası bende.

1- Blog yazmaya ilk defa nasıl başladınız ?
Arkadaşım vasıtasıyla oldu. http://www.tatari77.blogspot.com/ ''benim gözümden '' adlı blogun sahibi, Tatari nikli arkadaşım (taaa liseden) bana msn den bir hikaye yolladı.Ama hikayenin sadece yarısını... Devamının blogunda olduğunu söyleyince ona ait bir site olduğunu öğrendim. Çok havalı gelmişti bana. Sonra ''bitanede sana yapalım'' deyince hemen atlamışım. Bana bir blog açılışı yaptı. ''Bir Çınar Büyüyor'' adıyla, 03-09-2007 tarihinde ilk yayınımı o yaptı. -Bir Çınar Büyüyor- daha sonra şekil değiştirerek -Her Teli Çalar Oynarım- oldu.Burda biraz pratik yaptıktan sonra da , asıl yapmak istediğim -Boncuk Hanım'ın Atölyesi- ni kurdum.

2-Blog yazılarınızın belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormusunuz ?
Elbette gösteriyorum. Her iki blogumunda yazıları için elimden geldiğince seçici ve itinalı davranmaya çalışıyorum. Birinin adının 'Her Teli Çalar Oynarım ' olduğuna bakmayın:)

3- Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusunuz ?
Evet diyebilirim herhalde:) Benim evde tek eğlence kaynağım (oğullarımdan sonra) bu bloglar oldu şimdi. Çok uzun süreler bilgisayar başında oturamıyorum ama, bizde bilgisayar sabah kahvaltıdan sonra açılıyor ve yatana kadar kapanmıyor. O yüzden zırt pırt buralardayım.Mini Çınar uyuduktan sonra kendime biraz vakit ayırmak iyi geliyor. Bu yüzdende bazen evişlerini ihmal ettiğimi söyleyebilirim:)

4- Blog yazmak sizin için eğlenceli bir uğraşken, şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı ?
Henüz o aşamaya gelmedim ama biraz ağır ve sağlam adımlarla ilerlemekte fayda görüyorum.

5- Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksiniz ?
Allah izin verirse bu şekilde gittiği yere kadar ...Bu arada bugün benim blogumun da doğumgünüymüş. Bu SOBE lemece sayesinde farkına vardım. Bende kendi bloguma nice yıllar dileyip kendi kendimi kutluyorum ozaman....

dilekyigit.blogspot.com Asyayaren bende seni sobeledim...

6 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Blog doğumgününüz kutlu olsun.

Boncuk Hanımın atölyesinin adresi ne biz eklememişiz onu.

BONCUK HANIM dedi ki...

Teşekkür ederim çocukla çocuk.Hepimize nice yaşlar.

nalan dedi ki...

pardon canım ben de yazmadın sandım öbür bloga öyle yazdım.blok doğum günün kutlu olsun nice yıllara

BONCUK HANIM dedi ki...

Teşekkür ederim nalan hanım.Her iki blogu da aktif olarak sürdürdüğüm için farketmez diye düşündüm.Buraya yazdım.Sevgiler.

nrhnmrl dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun boncuk hanım ellerinize sağlık.Nice senelere

BONCUK HANIM dedi ki...

Teşekkür ederim nurhan hanımcım. Bloguma gelmene çok sevindim.Hoşgeldin:)