30 Aralık 2008 Salı

Yeni Yıl Hazırlıkları Tamam

























Balonlar ...


















Olmazsa olmazım, yılbaşı ağacım ...
























Televizyon süsü...



















Görkem'li buzdolabı süsü...


















Mumlar ...



















Kar tanesi mumluklar ....


















Bu noel çorapcıklarını da kadife kumaştan basit şekilde kesip , üst beyaz kısmı için eski havlu parçaları kullanarak diktim. Herkes yedi tane fil yada kuş yapıyordu, bende yılbaşına uygun olsun diye, yedi tane noel çorabı yaptım....
























Sağdan soldan tuopladığım küçük çam kozalaklarını kırmızı kumaş boyasıyla boyayıp, uç kısımlarına sim sürdüm. Takı yapmakta kullandığım malzemelerimi açıp içinden uygun bir zincir çıkardım ve kozalakları eşit aralıklarla ,silikonla yapıştırdım. Evde verniğim olmadığı için kozalakların üzerine tırnak cilası sürüp biraz parlattım. Eee evde ne malzeme varsa onu kullanmalıyız dimi?;) Devir tasarruf devri. Birerde küçük fiyonk koydummu oldu bitti....































Bazen evde yaptığımız kutlamalarda sağı solu süslemek isteriz. Koşa koşa gidip marketlerden ,kağıt süsleri kutu kutu evimize taşırız. Duvarlara yapıştırmak için kullandığımız bantlar duvara leke yapar ve sinir bi şekilde orda kalır. Bi de onca para verip aldığımız bu süsler en çok iki kutlamada eve gelen haylaz çocuklar tarafından sökülüp oyuncak edilmek istenir. Misafiri kıramadığımız için , bu gereksiz harekete izin vermek zorunda kalınır.
Ben de oturup düşündüm, ne gerek var böyle muhabbetlere, yeniyıl da geliyor, bu bahaneyle kendi süslerimi kendim hazırlayım dedim.
Önce kumaştan üçgen bayraklar diktim.
Üzerine yine çeşitli desendeki kumaşlara çiçek formu verip, sağından solundan sallanan kurdelalarla renk ve hareketlendirdim.



















Hazırladığım bu üçgen şekilli süsleri bir, şerit kurdelanın üzerine eşit aralıkla diktim.Ve yine başka kutlamalarda da kullanabileceğim , yırtılmayan, bozulmayan,kirlense de makinada yıkanabilen bayrak süslerim hazır oldu.


















HERKESE NİCE YILLAR, MUTLU YARINLAR DİLİYORUM...

ANCAK GAZZE DE YAŞANAN VAHŞETİ VE İSRAİLİN BU ACIMASIZ KATİLLERİNİ DE ESEFLE KINIYORUM.

BU SİYAH KURDELAYI DA BİZLER SICACIK EVİMİZDE RAHATÇA YENİ YILIMIZI KUTLAYIP YARIN İÇİN SEVGİ VE DOSTLUK MESAJLARI VERİRKEN, ORADA ÖLEN VE ACI ÇEKEN İNSANLARIN ,YARINLARINI DÜŞÜNEMEYENLERİN ANISINA BURAYA EKLİYORUM.

29 Aralık 2008 Pazartesi

Rüya Yakalayıcı

Buda nedir böyle dediğinizi duyar gibiyim:) Bir çok insan bunu ''Duvar Süsü'' olarak kullanıyor. Ama aslında bu bir '' Rüya Yakalayıcı''. Eskiden bu süslü şey yatak odalarına asılıyor, ve gece uykuya daldıklarında, kötü rüya görmeyi engellediği düşünülüyormuş . Eğer bu inanışın aslı varsa !! her evde bir yada birkaç tane bulundurmalı diye düşünüyorum.
Ben bu çeşit hazırladım, başka şekillerde de yapıla bilir. Örneğin şurda bir benzerini bula bilirsiniz. Fikir olması açısından.
İşte yapım aşamalarını tek tek fotoğrafladım. Beğenipde yapmak isteyen olursa kolay gelsin ...

1 Aralık 2008 Pazartesi

Country Telefon


Manyetik dalga yaymayan , zararsız telefon oyuncak. Biraz biçimsiz doldurmuşlar içini ama belki daha kalın bir kumaş kullanılarak yapılırsa, muntazam durabilir. Gayet de hoş olur bence. Kaynak



26 Kasım 2008 Çarşamba

Keçe Ve Kumaş parçacıklarından Neler Yapılabilir?

Eğer sizler de , elsanatlarının her türüyle ilgileniyorsanız , benim gibi maymun iştahlısınız demektir. E böyle olunca da ev çıfıt çarşısı gibi her konuya ilişkin malzemeyle doluyor. Hele bide dikiş makinamı yeni almışım ki... tutmayın beni... Nerdeyse işe yaramanları bırakıp yarayanları bile kesip biçip 'bişey' dikesim var.Ne olduğu da belli değil ama olsun.Herşeyi dikmek istiyorum. Hal böyleyken çocukları da birbirine dikip tek çocuk mu yapsam acaba diye düşünmeye bile başladım :D... Ama bisürü ıvır zıvır dururken onlar biraz beklesin dedim.:D...
Biraz nette dolaşıyordum ki bu siteye rastladım. İşte benim ilacım dedim kendime. Hemen sitedekileri buraya taşıdım . Akşam da kendim yapıcam benzerlerini. Hadi bana da size de kolay gelsin...













































































22 Kasım 2008 Cumartesi

Gazete Kağıdından Nihale Yapımı

Uzuuuunnca bir aradan sonra nihayet internet sorunum , yeni bir modem almamızla çözüldü. Biliyorum çok ara verdim ama telafi etmeye çalışacağım, söz..
Burda 10 Marifet sitesinden öğrendiğim bir nihale yapımını anlatıcam. Ben evde yapıp denedim, yapım aşamalarını da fotoğraflarla anlattım.Gazete kağıdıyla yapılıyor. (Yada dergi..) Ben birleştirmek için sıcak silikon kullandım ama normal yapıştırıcıyla daha iyi olur. Ben biraz işin kolayına kaçtım. Yapıştırıcıdan daha hızlı kuruyor diye bunu tercih ettim. Şimdi '' silikon tencereye yapışmazmı'' dedğinizi de duyar gibiyim. Şöyle söyleyim , ben ilk tencereyi üzerine koyduğumda yapıştı. Ancak tencere soğuyunca kolayca çıktı ve ikinciye bi daha yapışmadı. Zaten silikon soğukken yapıştığı kaygan ve düz yüzeylerden kolaylıkla ayrılabilen bişey. Bazı fotoğraflar biraz düşük kalitede olduğu için kusura bakmayın. Herzaman beceremiyorum işte.. Yapımı çok basit olan olan bu nihaleyi deneyin bence.































12 Ekim 2008 Pazar

Farklı Broş Modelleri

Bazıları broş takmayı sevmez ama ben seviyorum.Yakanıza iliştirdiğiniz bir broşun ne kadar güzel olursa olsun, bir kolyeden daha çok dikkat çektiğini biliyormusunuz.Ve bu sitedeki çeşitli broşlar da bana ilham verdi.Hepsi el yapımı.